کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام فوردانلود جدید ترین مطالب سایت را مشاهده کنید

هنر، کلید فهم زندگی است. (اسکار وایله)
ads
ads

    Sorry, no posts matched your criteria.

    Sorry, no posts matched your criteria.

Asan Pardakht 4.1.0 – نرم افزار آپ آسان پرداخت اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , برنامه های کاربردی , همراه بانک
تاریخ : 8 آوریل 2020
نویسنده Amir Yh
4,878 بازدید
0 نظر

Asan Pardakht یک نرم افزار و درگاه بانکی است که برای اندروید منتشر و توسعه یافته است. آپ آسان پرداخت با امکانات بسیار زیاد و سرعت بالا امکان انجام فعالیت های بانکی را برای شما فراهم میکند و شما به راحتی میتوانید تمامی خدمات بانکی خود به علاوه فعالیت های دیگر را انجام دهید. خدماتی همچون نظیر خرید شارژ، مشاهده موجودی، انتقال وجه و خدمات #۷۳۳* و … همه در نرم افزار به طور منظم برای دسترسی آسان شما به آن ها دسته بندی شده اند. پرداخت قبوض، جزئیات تراکنش و حمایت مالی از دیگر امکانات نرم افزار آسان پرداخت میباشد. به طور کلی آپ آسان پرداخت برای کسانی است که میخواهد فعالیت های بانکی و غیربانکی خود را با سرعت به صورت خیلی آسان انجام دهند.

 

| نرم افزار آسان پرداخت آپ به نسخه ۴٫۱٫۰ بروزرسانی شد |

Asan Pardakht - نرم افزار آپ آسان پرداخت اندروید (بیشتر…)

imo messenger 2020.2.51 – نرم افزار مسنجر ایمو برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , مسنجر و ارتباطات
تاریخ : 23 فوریه 2020
نویسنده Amir Yh
19,792 بازدید
0 نظر

imo یک نرم افزار مسنجر با قابلیت تماس صوتی و تصویری است که به شما امکان استفاده از تمامی این ویژگی هارا به صورت کاملا رایگان با سرعت بالا میدهد که با آن میتوانید با دوستان و آشنایان خود به راحتی در ارتباط باشید. ایمو با رابط کاربری بسیار ساده خود به شما امکان ارتباط هرچه آسان تر را میدهد و نسبت به مسنجر های دیگر بالاتر است. چیزی که ایمو را از بقیه نرم افزار جدا میسازد کیفیت فوق العاده تماس های صوتی و تصویری آن است که با استفاده از آن میتوانید با تمام کاربران از سراسر جهان ارتباط داشته باشید. علاوه بر این قابلیت های عمومی باید ایجاد گروه، ارسال عکس، فیلم و فایل های مختلف را نیز دارا است.

 

| به نسخه ۲۰۲۰٫۲٫۵۱ بروزرسانی شد |

imo messenger - نرم افزار مسنجر ایمو برای اندروید (بیشتر…)

GO Launcher 3.19 – دانلود نرم افزار تم گو لانچر برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , لانچر و شخصی سازی
تاریخ : 19 سپتامبر 2019
نویسنده Amir Yh
5,120 بازدید
0 نظر

GO Launcher یکی از بهترین نرم افزار های لانچر و شخصی سازی برای اندروید است که توسط استودیوی  GOMO Live منتشر شده است. گو لانچر دارای صد ها تم متفاوت با ظاهر و آیکون های متنوع است که به صورت رایگان قابل دریافت است. گو لانچر یکی از بهترین نرم افزار ها برای زیباسازی منو موبایل شما است  که دارای انواع تم های داینامیک و ثابت است. اگر از ظاهر تکراری تم و منو موبایل خود خسته شدید این نرم افزار فوقالعاده را از دست ندهید!

 

| دانلود نرم افزار لانچر GO Luncher برای اندروید |

(بیشتر…)

JetAudio Music Player Plus 9.10.1 – دانلود نرم افزار جت آدیو برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , برنامه های کاربردی , پخش موزیک و فیلم
تاریخ : 22 جولای 2019
نویسنده Amir Yh
3,701 بازدید
0 نظر

JetAudio Music Player Plus یکی از قدیمی ترین و قدرتمند نرم افزار های پخش موزیک و ویدیو برای اندروید است. جت آدیو علاوه با پخش با کیفیت مدیا ها، شما میتوانید اطلاعات فایل های صوتی از قبیل فرمت را به راحتی تغییر دهید و صداهای خود را با کیفیت بالا در فرمت های مختلف ضبط کنید. این پلیر از تمامی فرمت های موجود پشتیبانی میکند و شما حتی میتوانید به فایل های صوتی افکت های مختلفی اضافه کنید. کار با جت آدیو بسیار راحت است و از رابط کاربری آسان و متنوع برخوردار میباشد و محیط نرم افزار را میتوانید با پوسته های مختلف تغییر دهید. اگر نیازمند به یک پلیر قدرتمند و همه کاره میباشید، نرم افزار جت آدیو را از دست ندهید.

jetAudio Music Player Plus - دانلود نرم افزار جت آدیو برای اندروید (بیشتر…)

VivaVideo Pro: Video Editor 7.10.0 – نرم افزار ویرایشگر ویوا ویدیو برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , ویرایش موزیک و فیلم
تاریخ : 19 آوریل 2019
نویسنده Amir Yh
14,704 بازدید
0 نظر

VivaVideo Pro : Video Editor یکی از بهترین نرم افزار های اندروید در زمینه  ویرایش ویدیو است که توسط استودیوی  QuVideo منتشر شده و با ویژگی های منحصر به فرد بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرده است. ویوا ویدیو دارای افکت ها و ابزار های مختلف و کاربردی است که به شما در اضافه کردن افکت ها و جلوه های ویژه، برش ویدیو، ترکیب ویدیو و اضافه کردن فایل صوتی و متن به ویدیو بدون هیچ افت کیفیتی در ویدیو اصلی کمک میکند. کار با ویوا ویدیو به قدری آسان است که حتی تازه کار ترین کاربران نیز میتوانند با این نرم افزار ویدیو های جالب و زیبا خلق کنند و اگر شما هم از کسانی هستید که به ویرایش ویدیو علاقه دارید به هیچ وجه ویوا ویدیو را از دست ندهید.

VivaVideo Pro: Video Editor - نرم افزار ویرایشگر ویوا ویدیو برای اندروید + مود (بیشتر…)

Spotify 8.5.0.735 – نرم افزار اسپاتیفای اندروید + نسخه مود

دسته بندی :نرم افزار اندروید , برنامه های کاربردی , پخش موزیک و فیلم
تاریخ : 13 آوریل 2019
نویسنده Amir Yh
7,235 بازدید
2 نظر

Spotify یک نرم افزار و آرشیو کاملی از آهنگ های روز دنیا است و شما میتوانید به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را در اسپاتیفای جست و جو، ذخیره و در هر زمان که خواستید به آن ها گوش بدهید. اسپاتیفای دارای بیش از میلیون ها آهنگ از سبک ها مختلفی و آرشیوی قدرتمند با دسترسی آسان میباشد. موسیقی های پاپ، رپ، راک و ده ها سبک مختلف دیگر از تمامی سلایق و علاقه ها، آهنگ هایی که به تازگی منتشر شده اند همه و همه در این نرم افزار با رابط کاربری بسیار آسان وجود دارد و شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به دانلود و کاملا رایگان به تمامی آن ها گوش دهید. اگر از طرفداران موسیقی هستید این نرم افزار را از دست ندهید.

|به نسخه ۸٫۵٫۰٫۷۳۵ آپدیت شد |

| برای دانلود نسخه ویندوز اینجا کلیک کنید |

Spotify - نرم افزار اسپاتیفای اندروید + نسخه مود (بیشتر…)

Telegram Talaei 6.0.6 – دانلود نرم افزار تلگرام طلایی اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , مسنجر و ارتباطات , اینترنت , نرم افزارهای فارسی
تاریخ : 18 دسامبر 2018
نویسنده Amir Yh
10,021 بازدید
0 نظر

Telegram Talaei نسخه غیر رسمی تلگرام که با نام تلگرام طلایی ( طلگرام ) منتشر شده است. تلگرام طلایی مشکلی در اتصال به سرور ها ندارد و از API های عمومی و آزاد تلگرام برای متصل شدن استفاده میکند. از آن میتوانید برای استفاده از نرم افزار اصلی با قابلیت های بیشتر استفاده کنید. از امکانات این نرم افزار میتوان به دسته بندی مخاطبین و چت ها، امکان مخفی کردن چت ها، امکان ترک گروه با قابلیت بازگشت، قابلیت روح و فوروارد چندگانه اشاره کرد. از لحاظ امنیتی، تفاوتی با نسخه اصلی ندارد و نیازی به پروکسی و نرم افزار های دیگر برای اتصال به سرور ها ندارد.

Telegram Talaei - دانلود نرم افزار تلگرام طلایی اندروید (بیشتر…)

Oxford Dictionary of English v10.0.399 – دیکشنری انگلیسی آکسفورد اندروید + دیتابیس

دسته بندی :نرم افزار اندروید , ابزارها
تاریخ : 23 نوامبر 2018
نویسنده amin
2,916 بازدید
0 نظر

Oxford Dictionary of English یک فرهنگ لغت جامع و کامل است که همیشه در حال گسترش و کامل شدن است. آکسفورد عنوان دیکشنری انگلیسی به انگلیسی آکسفورد می باشد که توسط MobiSystems توسعه و در گوگل پلی برای اندروید منتشر شده است. شما میتوانید به راحتی توضیحات بیش از هزاران کلمه را مشاهده کنید و به اطلاعات مورد نظر خود یک دسترسی کامل داشته باشید. قابلیت های مختلف و متنوعی در لیست این اپ دیده می شود که شاید بتوان یکی از مهم ترین آن ها را تلفط صوتی دقیق بیش از ۷۵ هزار لغت رایج و نادر دانست که کمک می کند، سطح آگاهی و توانایی مکالمه خود را در زبان انگلیسی افزایش دهید.

Oxford Dictionary of English v10.0.399 - دیکشنری انگلیسی آکسفورد اندروید

(بیشتر…)

CamScanner 5.8.1.20181024 – نرم افزار کم اسکنر برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , برنامه های کاربردی , مدیریت فایل
تاریخ : 25 اکتبر 2018
نویسنده Amir Yh
11,447 بازدید
1 نظر

CamScanner یک نرم افزار اسکن صفحه است که برای اندروید منتشر شده است. با کم اسکنر شما میتوانید از هر صفحه ای که بخواهید با دوربین موبایلتان عکس بگیرید و نرم افزار آن رابه آسانی و با بالاترین کیفیت به فایل های PDF تبدیل میکند. این نرم افزار گوشه های صفحه ها را به صورت خودکار پیدا و به فایل های مختلف تبدیل میکندو شما میتوانید برای هر نوشته و حتی تصاویر نیز از این نرم افزار استفاده نمایید. علاوه بر این، میتوانید فایل های اسناد خود را علامت گذاری و با دوستانتان به اشتراک بگذارید، اسناد را به صورت پیشرفته ویرایش کنید و همچنین امکان استراج متن از تصاویر نیز وجود دارد.

CamScanner - نرم افزار کم اسکنر برای اندروید (بیشتر…)

MyMCI 4.3.3 – نرم افزار همراه من برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , برنامه های کاربردی , نرم افزارهای فارسی
تاریخ : 7 اکتبر 2018
نویسنده Amir Yh
5,280 بازدید
0 نظر

MyMCI یک نرم افزار کنترل حساب سیمکارت همراه اول است که به صورت رسمی در گوگل پلی برای اندروید منتشر شده است. با همراه من شما به راحتی میتوانید شارژ،  بسته های اینترنت، بسته های مکالمه و پیامک خریداری کنید. لیست کاملی از انواع مختلف بسته های اینترنتی و مکالمی بدون نیاز به وارد کردن کد های USSD برای خرید وجود دارد که میتوانید به راحتی بسته های مورد نیاز خود را پیدا کنید. همچنین میتوایند باقی مانده حساب شارژ و بسته های مختلف را مشاهده کنید و سرویس های آوای انتظار با لیستی از آهنگ های مختلف را فعال کنید. اگر شما هم از این اوپراتور استفاده میکنید، نرم افزار همراه من با محیط کاربری ساده و آسان میتواند برای شما بسیار مفید باشد.

MyMCI 4.3.3 - نرم افزار همراه من برای اندروید (بیشتر…)






آمار سایت

تعداد کل نوشته ها:318
تعداد کل نظرات: 284