کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام فوردانلود جدید ترین مطالب سایت را مشاهده کنید

ضعیف‌الاراده کسی است که با هر شکستی بینش او نیز عوض شود. (ادگار‌ آلن‌پو)
ads
ads

    Sorry, no posts matched your criteria.

    Sorry, no posts matched your criteria.

PSX Download Helper 1.8.0.0 – دانلود نرم افزار انتقال دیتا بازی PS4 برای ویندوز

دسته بندی :اشتراک فایل , نرم افزار کامپیوتر
تاریخ : 18 ژوئن 2020
نویسنده Amir Yh
20,869 بازدید
0 نظر

PSX Download Helper یک نرم افزار برای انتقال دیتا بازی PS4 از کامپیوتر به کنسول است. امروزه که حجم بازی های کنسول بسیار بالا است بهترین روش برای دریافت دیتا بازی ها دانلود آن ها از طریق کامپیوتر و انتقال آن ها توسط نرم افزار PSX میباشد. برای انتقال دیتا تنها به یک مودم و کابل لن نیاز است. کار با نرم افزار بسیار آسان و حتی افراد مبتدی نیز میتوانید دیتا بازی ها را انتقال دهند.

 

| دانلود نرم افزار انتقال دیتا بازی کنسول PSX Download Helper برای ویندوز |

PSX Download Helper - دانلود نرم افزار انتقال دیتا بازی PS4 برای ویندوز (بیشتر…)

Gradient Photo Editor 1.1.4 – دانلود نرم افزار شباهت با سلبریتی ها برای اندروید

دسته بندی :عکاسی , نرم افزار اندروید , ویرایش عکس
تاریخ : 14 ژوئن 2020
نویسنده Amir Yh
13,130 بازدید
0 نظر

Gradient Photo Editor یک نرم افزار ویرایشگر تصویر با قابلیت های جذاب است که برای اندروید منتشر شده است. گردینت فتو ادیتور بتازگی در شبکه های اجتماعی برای قابلیت های جذابش مخصوصا شباهت چهره شما با سلبریتی ها, معروف شده است.البته این نرم افزار ویژگی های دیگری از جمله فیلتر های گوناگون و قابلیت درست کردن عکس نوشته را دارا است. این نرم افزار دارای یک هوش مصنوعی است که با استفاده از آن میتوانید مشکلات عکس های سلفی خود را رفع و رنگ پوست خود را تغییر دهید.

 

| دانلود نرم افزار معروف ویرایشگر تصویر Gradient Photo Editor برای اندروید |

Gradient Photo Editor - دانلود نرم افزار شباهت با سلبریتی ها برای اندروید (بیشتر…)

Adobe After Effects CC 2020 17.0.6.35 – نرم افزار افتر افکتز برای ویندوز

دسته بندی :نرم افزار کامپیوتر , ویرایشگر فیلم
تاریخ : 17 می 2020
نویسنده Amir Yh
9,848 بازدید
9 نظر

Adobe After Effects CC 2019 یک نرم افزار گرافیکی و جلوه های ویژه است که توسط استودیوی معروف Adobe برای ویندوز منتشر شده است. افتر افکت جلوه های ۴ بعدی فوقالعاده را همراه با تکنولوژی Creative Cloud که قابلیت اشتراک گذاری پروژه بین چند سیستم و دسترسی آسان به فایل ها است را، فراهم می سازد. دیگر ابزارهای این نرم افزار میتوان به VFX اشاره کرد که برای تثبیت و ویرایش دقیق عکس استفاده میشود و حتی در ویرایش ویدیو میتوانید نحوه نمایش دوربین را تغییر داده و از زوایای مختلف آن را مدیریت کنید. علاوه بر این ها، وجود ابزار حاشیه موجب حفظ جزئیات بیشتر در هنگام جداسازی المان‌های پس زمینه می‌شود. وجود پلاگین CineWare علت اصلی برتری این نرم افزار نسبت به نرم افزار های گرافیکی دیگر است.

 

| دانلود نرم افزار Adobe After Effects 2020 نسخه جدید برای ویندوز |

Adobe After Effects CC 2020 - نرم افزار افتر افکتز برای ویندوز

 

(بیشتر…)

Adobe Media Encoder 2020 14.0.4.16 – دانلود نرم افزار ادوبی مدیا انکودر برای ویندوز

دسته بندی :نرم افزار کامپیوتر , ویرایشگر فیلم
تاریخ : 4 آوریل 2020
نویسنده Amir Yh
2,223 بازدید
0 نظر

Adobe Media Encoder یکی از نرم افزار های جانبی استودیوی Adobe میباشد که برای ویندوز منتشر شده است. ادوبی مدیا انکودر برای تغییر فرمت، انکودر و تبدیل فایل های پروژه After Effects و Premier Pro به mp4, mkv و ده ها فرمت مختلف و انکودر های متفاوت مورد استفاده قرار میگیرد. بسیاری از کسانی که به تدوین ویدیو میپردازند، نیازمند خروجی های ویدیویی پروژه باشند، اما نرم افزار های ادوبی این اختیار را به آن ها نمیدهد. در همین راستا مدیا انکودر این قابلیت را در اختیار شما قرار میدهد که پروژه های خود را به هر فرمت و کیفیتی که میخواهید خروجی بگیرد.

 

| دانلود نرم افزار Adobe Media Encoder 2020 برای ویندوز |

Adobe Media Encoder 2020 - دانلود نرم افزار ادوبی مدیا انکودر برای ویندوز (بیشتر…)

Windows 8.1 Pro 2019 – دانلود سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی

دسته بندی :سیستم عامل , نرم افزار کامپیوتر
تاریخ : 18 سپتامبر 2019
نویسنده Amir Yh
6,677 بازدید
0 نظر

Windows 8.1 نسخه بهینه سازی شده و کامل ویندوز ۸ است که برای سیستم های خانگی توسط مایکروسافت در سال ۲۰۱۳ عرضه شد. ویندوز ۸٫۱ دارای سرعت و رابط کاربری بهتری نسبت به ویندوز ۷ میباشد و تمامی ابزار ها و فایل ها در رابط کاربری مترو به صورت کاملا منظم قرار داده شده است. از دیگر قابلیت های این نسخه میتواند به متحرک شدن بک گراند ها و قابلیت سفارشی سازی اشاره کرد. سرعت اجرا ویندوز سریع تر شده و کاربران پس از اجرا ویندوز به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. شما کاربران میتوانید اخرین نسخه از ویندوز ۸٫۱ را در سایت فوردانلود دریافت نمایید.

 

| دانلود آخرین نسخه از سیستم عامل ویندوز ۸٫۱ |

Windows 8.1 Pro 2019 - دانلود سیستم عامل ویندوز 8.1 نسخه 32 و 64 بیتی (بیشتر…)

VivaVideo Pro: Video Editor 7.10.0 – نرم افزار ویرایشگر ویوا ویدیو برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , ویرایش موزیک و فیلم
تاریخ : 19 آوریل 2019
نویسنده Amir Yh
14,702 بازدید
0 نظر

VivaVideo Pro : Video Editor یکی از بهترین نرم افزار های اندروید در زمینه  ویرایش ویدیو است که توسط استودیوی  QuVideo منتشر شده و با ویژگی های منحصر به فرد بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرده است. ویوا ویدیو دارای افکت ها و ابزار های مختلف و کاربردی است که به شما در اضافه کردن افکت ها و جلوه های ویژه، برش ویدیو، ترکیب ویدیو و اضافه کردن فایل صوتی و متن به ویدیو بدون هیچ افت کیفیتی در ویدیو اصلی کمک میکند. کار با ویوا ویدیو به قدری آسان است که حتی تازه کار ترین کاربران نیز میتوانند با این نرم افزار ویدیو های جالب و زیبا خلق کنند و اگر شما هم از کسانی هستید که به ویرایش ویدیو علاقه دارید به هیچ وجه ویوا ویدیو را از دست ندهید.

VivaVideo Pro: Video Editor - نرم افزار ویرایشگر ویوا ویدیو برای اندروید + مود (بیشتر…)

Spotify 8.5.0.735 – نرم افزار اسپاتیفای اندروید + نسخه مود

دسته بندی :نرم افزار اندروید , برنامه های کاربردی , پخش موزیک و فیلم
تاریخ : 13 آوریل 2019
نویسنده Amir Yh
7,229 بازدید
2 نظر

Spotify یک نرم افزار و آرشیو کاملی از آهنگ های روز دنیا است و شما میتوانید به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را در اسپاتیفای جست و جو، ذخیره و در هر زمان که خواستید به آن ها گوش بدهید. اسپاتیفای دارای بیش از میلیون ها آهنگ از سبک ها مختلفی و آرشیوی قدرتمند با دسترسی آسان میباشد. موسیقی های پاپ، رپ، راک و ده ها سبک مختلف دیگر از تمامی سلایق و علاقه ها، آهنگ هایی که به تازگی منتشر شده اند همه و همه در این نرم افزار با رابط کاربری بسیار آسان وجود دارد و شما میتوانید به راحتی و بدون نیاز به دانلود و کاملا رایگان به تمامی آن ها گوش دهید. اگر از طرفداران موسیقی هستید این نرم افزار را از دست ندهید.

|به نسخه ۸٫۵٫۰٫۷۳۵ آپدیت شد |

| برای دانلود نسخه ویندوز اینجا کلیک کنید |

Spotify - نرم افزار اسپاتیفای اندروید + نسخه مود (بیشتر…)

ProShow Gold 9.0.3771 – نرم افزار پرو شو گلد برای کامپیوتر

دسته بندی :نرم افزار کامپیوتر , ابزار عکس
تاریخ : 9 آوریل 2019
نویسنده amin
10,971 بازدید
0 نظر

ProShow Gold نرم افزاری برای تبدیل تصاویر به اسلایدها و آلبومهای زیبا با کلی امکانات مییاشد. شم امیتوانید به صورت بی نهایت به آلبوم های خود عکس از کنید. همچنین شما میتوانید با امکاناتی مثل اضافه کردن آهنگ و افکت های مختلف براحتی یک اسلاید شو زیبا بسازید. البته برای این کار در این نرم افزار کتابخانه های زیادی وجود دارد که کار شما را راحت میکند. از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان وارد کردن تصاویر از سیستم یا از فیسبوک، اینستاگرام و … است. این نرم افزار دارای بیش از ۶۵۰ افکت تصویری و ویدیویی مختلف است. شما در نهایت میتوانید اسلاید شود خود را در قالب های مختلف خروجی بگیرید. برای دانلود این نرم افزار بسیار کاربردی در ادامه با ما همراه باشید.

 

ProShow Gold (بیشتر…)

WordPress 11.9 – نرم افزار مدیریت وردپرس برای اندروید

دسته بندی :نرم افزار اندروید , برنامه های کاربردی
تاریخ : 13 مارس 2019
نویسنده amin
2,302 بازدید
0 نظر

WordPress یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوی برای ایجاد سایت های آموزشی ، اجتماعی ، انجمن و ... می باشد که در سال ۲۰۰۳ فردی با .نام مت چارلز مولنوگ (بنیان گذار وردپرس) نام وردپرس را انتخاب کرد. در مدت کوتاهی آن را به معروف‌ ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت تبدیل کرد! در سال ۱۳۸۴ افزونه ای فارسی با نام تاریخ شمسی منتشر شد. پروژه ای با نام وردپرس فارسی شروع به کار کرد که به صورت رایگان اقدام به فارسی سازی بسته ی وردپرس می کنند.

سیستم مدیریت محتوی وردپرس نرم افزار رسمی خود را با نام نرم افزار مدیریت وردپرس برای اندروید برای گوشی ها  و تبلت های با سیستم عامل هوشمند اندروید منتشر کرده است. که کاربران اندرویدی با آن قادر خواهند بود به مدیریت وبلاگ و سایت وردپرسی خود بپردازند. برای دانلود این نرم افزار در ادامه با ما همراه باشید.

 

WordPress

 

(بیشتر…)

WordPress CMS 5.0.3 – سیستم مدیریت محتوای وردپرس

دسته بندی :نرم افزار کامپیوتر , طراحی وب
تاریخ : 30 ژانویه 2019
نویسنده Amir Yh
7,529 بازدید
1 نظر

WordPress یک نرم افزار تحت وب برای طراحی و مدیریت سرویس وبلاگ با امکانات بسیار زیاد است. وردپرس به ۴۰ زبان دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه شده است و شما میتوانید بسیار راحت تر با آن کار بکنید. ووردپرس دارای ۲۹۰۰۰ افزونه میباشد که شما میتوانید آن ها را به سایت خودتان اضافه نمایید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس به عنوان محبوب ترین CMS وب و اینترنت در حال حاضر شناخته میشود.

| به نسخه ۵٫۰٫۳ بروزرسانی شد |

 

WordPress - دانلود نرم افزار ووردپرس

 






آمار سایت

تعداد کل نوشته ها:318
تعداد کل نظرات: 284