کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام فوردانلود جدید ترین مطالب سایت را مشاهده کنید

آنكه می تواند، انجام می دهد، آنكه نمی تواند انتقاد می كند. (جرج برنارد شاو)
ads
ads

    Sorry, no posts matched your criteria.

    Sorry, no posts matched your criteria.

دانلود فیلم ایرانی ماجرای نیمروز ۲ رد خون

دسته بندی :فیلم ایرانی , فیلم , مالتی مدیا
تاریخ : 16 آوریل 2020
نویسنده Amir Yh
1,631 بازدید
0 نظر

| دانلود فیلم ایرانی ماجرای نیمروز ۲ رد خون با ۴ کیفیت مختلف |

دانلود فیلم ایرانی ماجرای نیمروز 2 رد خون

ماجرای نیمروز ۲ رد خون دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. روایت کلی این فیلم پیرامون اتفاقات بعد از پایان جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۶۷ و عملیات مرصاد است. نیروهای امنیتی ایران متوجه حضور نفوذی‌های سازمان مجاهدین خلق در جبهه می‌شوند. با ارسال دو مأمور امنیتی به بغداد می‌خواهند قبل از شروع عملیات فروغ جاویدان، عباس زریباف فرمانده این عملیات را ترور کنند. اما داستان طور دیگری رقم می‌خورد. (بیشتر…)

دانلود فیلم ایرانی هت‌تریک

دسته بندی :فیلم ایرانی , فیلم
تاریخ : 12 جولای 2019
نویسنده Amir Yh
2,062 بازدید
0 نظر

هت‌تریک فیلمی به کارگردانی و نویسندگی رامتین لوافی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول سال ۱۳۹۵ است.در خلاصه فیلم آمده که لیدا به همراه همسرش به یک مهمانی دعوت شده‌اند. کیوان دوست این دو نفر، با فرد جدیدی به نام رها آشنا شده و او را هم به مهمانی آورده است. این چهار نفر در راه برگشت به خانه با یک چیز یا کسی تصادف می‌کنند و فرار می‌کنند.

دانلود فیلم ایرانی هت‌تریک (بیشتر…)

دانلود فیلم ایرانی مغز های کوچک زنگ زده

دسته بندی :فیلم ایرانی , فیلم , مالتی مدیا
تاریخ : 14 می 2019
نویسنده Amir Yh
2,498 بازدید
0 نظر

مغز های کوچک زنگ زده فیلمی به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی سعید سعدی محصول سال ۱۳۹۶ است. این فیلم به سبک گانگستری درام در فضایی تلخ و اکشن می‌باشد. نوید محمدزاده و فرهاد اصلانی در نقش دو برادر، شخصیت‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند. این فیلم نگاهی به زندگی گوشه ای از فقیرترین مردم ایران دارد. مردمی که در این فیلم به تصویر کشیده شده‌اند در پی فقر به بزهکاری خصوصاً مقوله تولید و پخش مواد مخدر روی آورده‌اند یا از خردسالی در این جامعه بزهکار بزرگ شده‌اند. شما کاربران میتوانید این فیلم را در چهار کیفیت مختلف از سایت فوردانلود دریافت نمایید.

دانلود فیلم ایرانی مغز های کوچک زنگ زده (بیشتر…)






آمار سایت

تعداد کل نوشته ها:318
تعداد کل نظرات: 284