کانال تلگرام

با عضویت در کانال تلگرام فوردانلود جدید ترین مطالب سایت را مشاهده کنید

از دیروز بیاموز. برای امروز زندگی کن و امید به فردا داشته باش. (آلبرت انیشتن)
ads
ads

    Sorry, no posts matched your criteria.

    Sorry, no posts matched your criteria.

Visual Studio Code – نرم افزار ویژوال استودیو کد برای ویندوز

دسته بندی :نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار برنامه نویسی
تاریخ : 12 جولای 2020
نویسنده amin
5,617 بازدید
2 نظر

Visual Studio Code نام نرم افزاری کاملا رایگان، عرضه شده از سوی کمپانی مایکروسافت، به منظور ویرایش کدهای مختلف در محیطی کاملا ساده است. اگر شما نیز از برنامه نویسان فضای وب و یا اپلیکیشن های مبتنی بر فضای ابری هستید، مایکروسافت بهترین پیشنهاد برای کدنویسی شما را نرم افزار Visual Studio Code معرفی می کند. همانطور که می دانید امروزه معروف ترین IDE مایکروسافت به منظور کدنویسی به انواع زبان های برنماه نویسی، نرم افزار ویژوال استودیو است، اما اگر شما نیاز به نرم افزار ساده تر برای کاربردهای کوچک تر دارید، مایکروسافت Visual Studio Code را به شما پیشنهاد می کند.

 

 | ویژوال استودیو کد نسخه ۱٫۴۷٫۰ |

 

Visual Studio Code

(بیشتر…)

JetBrains PhpStorm – نرم افزار پی اچ پی استورم برای ویندوز + مک + لینوکس

دسته بندی :نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار برنامه نویسی
تاریخ : 11 مارس 2019
نویسنده amin
5,831 بازدید
0 نظر

JetBrains PhpStorm یک IDE چند منظوره و کامل و ویرایشگر قدرتمند برای ویرایش فایل های پی اچ پی است . IDE محیطی گرافیکی می باشد که ابزار های لازم برای توسعه نرم افزار را در خود جای داده است. یکی از ویژگی های مهم در IDE ویرایشگر حرفه ای در هنگام نوشتن کد می باشد به این صورت که وقتی شما حرف اول دستور را می نویسید نام کامل دستور هایی که با آن حروف شروع می شوند برای شما به نمایش گذاشته می شود.

برای ویرایش و همچنین ساخت صفحات پی اچ پی خود می توانید از دانلود JetBrains PhpStorm استفاده کنید که داشتن کدهای آماده کار را برای شما بسیار آسان می کند . علاوه بر زبان پی اچ پی ، قادر به ویرایش صفحات HTML /CSS / javascript و … هستید . برای دانلود این نرم افزار در ادامه با ما همره باشید.

JetBrains PhpStorm (بیشتر…)

Google Android Studio v3.3.1 – نرم افزار اندروید استودیو برای ویندوز + مک + لینوکس

دسته بندی :نرم افزار کامپیوتر , نرم افزار برنامه نویسی
تاریخ : 22 فوریه 2019
نویسنده amin
3,376 بازدید
0 نظر

Google Android Studio v3.3.1 ابزار قدرتمندی برای برنامه نویسی اندروید می باشد. با برنامه اندروید استودیو می توانید در محیطی جذاب به برنامه نویسی برنامه های اندرویدی بپردازید. محیط برنامه کاملا زیبا بوده و مطابق برنامه محبوب جت برینز طراحی و توسط گوگل ارائه شده است. Android Studio IDE یک محیط توسعه یکپارچه است که به صورت رسمی از سوی کمپانی گوگل عرضه گردیده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است. نرم افزار اندروید استودیو ، مجموعه ای از حرفه ای ترین ابزارها را برای طراحی و عیب یابی اپلیکیشن های توسعه داده شده در اختیار برنامه نویس قرار می دهد تا به کمک آن حتی تازه کار ترین دولوپرهای اندروید ، بتوانند اپلیکیشن هایی حرفه ای را توسعه دهند.

 

Google Android Studio

(بیشتر…)






آمار سایت

تعداد کل نوشته ها:318
تعداد کل نظرات: 284